شجاعت یعنی....

 

 

در یکی از دبیرستان های تهران

 هنگام برگزاری امتحانات سال ششم دبیرستان

به عنوان موضوع انشا این مطلب داده شد که :

 ''شجاعت یعنی چه؟''

محصلی در قبال این موضوع فقط نوشته بود :

 ''شجاعت یعنی این''

و برگه ی خود را سفید به ممتحن تحویل داده بود و رفته بود !

اما برگه ی آن جوان دست به دست دبیران گشته بود و

همه به اتفاق و بدون استثنا به ورقه ی سفید او نمره 20 دادند.

 آن دانش آموز کسی نبود جز :  دکتر علی شریعتی