شجاعت یعنی....
شجاعت یعنی....
در یکی از دبیرستان های تهران
هنگام برگزاری امتحانات سال ششم دبیرستان
به عنوان موضوع انشا این مطلب داده شد که :
''شجاعت یعنی چه؟''
محصلی در قبال این موضوع فقط نوشته بود :
''شجاعت یعنی این''
و برگه ی خود را سفید به ممتحن تحویل داده بود و رفته بود !
اما برگه ی آن جوان دست به دست دبیران گشته بود و
همه به اتفاق و بدون استثنا به ورقه ی سفید او نمره 20 دادند.
آن دانش آموز کسی نبود جز : دکتر علی شریعتی
+ نوشته شده در جمعه پنجم آذر ۱۳۸۹ ساعت 18:28 توسط مجتبی
|
عشق رازی است مقدس