باهام دعوا کن
باهام قـــهر کن
حرصم و در بیار
بهــــونه بگیـــــر
خرم کن
تازه اجازه داری اشکمو
بعضی وقت ها در بیاری
اما
حق نداری هیچــــوقت بری ... هیچــــــــــوقت ...
پ.ن: یادته همش این حرفارو بهت میگفتم؟ولی تو رفتی، سعی کن دیگه کسی رو تنها نذاری
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و چهارم تیر ۱۳۹۲ ساعت 19:39 توسط مجتبی
|
عشق رازی است مقدس عشق موهبتی است الهی عشق راز زندگی است عشق یعنی بودن عشق یعنی با هم بودن عشق یعنی من یعنی تو عشق یعنی ما