باهام دعوا کن
باهام قـــهر کن
حرصم و در بیار
بهــــونه بگیـــــر
خرم کن
تازه اجازه داری اشکمو
بعضی وقت ها در بیاری
اما
حق نداری هیچــــوقت بری ...
هیچــــــــــوقت ...



پ.ن: یادته همش این حرفارو بهت میگفتم؟ولی تو رفتی، سعی کن دیگه کسی رو تنها نذاری