خــدآیـــــآ … به تو میسپرمش…
امّـ ــآ یه خوآهشــــی ازت دارم… !
یهـ روزی…

یهـ جآیی … بغل یهـ غریبهـ…

“مســـــ ـــــت مست”

بدجـــ ــــوری یـآد من بندآزش ♥